Je browser ondersteund helaas geen HTML5 video.

Veelgestelde vragen

Heeft u een vraag over De Hagendoorn? Bekijk dan eens de veelgestelde vragen.
Klik op de vraag om een antwoord te krijgen.

         
Is De Hagendoorn kindvriendelijk?

Er is een kinderstoel en kinderbedje beschikbaar. De kamers liggen echter op de tweede verdieping van de villa. Er is wel een traphekje aanwezig.

         
Is De Hagendoorn toegankelijk voor rolstoelen?

Nee. De kamers liggen op de tweede verdieping van de villa.

         
Kun je bij de Hagendoorn gratis parkeren?

De Hagendoorn beschikt over een eigen parkeerplaats waar u de auto gratis kunt neerzetten. De parkeerplaats kan ’s nachts gesloten worden indien u dat wenst.

         
Is het ontbijt bij de prijs inbegrepen?

Ja, het ontbijt is bij de prijs inbegrepen. ’s Ochtends kunt u genieten van een heerlijk uitgebreid ontbijt.

         
Is er een privébadkamer?

Ja, de privé badkamer staat los van de kamers, zodat deze vanuit de Blauwe en Groene Kamer te bereiken is.

         
Heb je last van de vliegtuigen bij De Hagendoorn?

Ondanks dat De Hagendoorn dicht bij het vliegveld ligt, heeft u weinig last van vliegtuigen.

         
Vanaf hoelaat kan ik inchecken?

U bent van harte welkom vanaf 14:00 uur. Wilt u eerder aankomen? Neem dan hieronder contact op.

         
Hoelaat moet ik uiterlijk uitchecken?

Uiterlijk 10:30 uur.

         
Is de tuin toegankelijk voor bezoekers?

Ja, U heeft gratis toegang tot de tuin met prieeltje en terras.

         
Is er gratis internet?

Ja, er is gratis draadloos internet (WiFi).

         
Kan ik annuleren?

Ja, u kunt kosteloos annuleren. Neem daarvoor hieronder contact op.

         
Wanneer moet ik betalen?

U betaalt contant bij vertrek.

Contact

Staat uw vraag er niet bij? Neem dan gerust contact op met Andrea Cramer.



Faciliteiten

Naast de kamers is er ook een grote tuin, een keukentje,
ontbijtkamer en badkamer aanwezig.

Faciliteiten